2015. március 26., csütörtök

7. fejezet - Harry Styles

Azzal kezdeném ezt a fejezetet, hogy nem minden családtagjáról találtam információt, csak egy pár emberről.

Harry Styles



Születési neve Harry Edward Styles. 1994. február 1-én született, Eveshamben, de Holmes Chapelben nőtt fel.

Instagram @harrystyles
Twitter @Harry_Styles






Harry és Des Styles



Apja Des Styles. Született 1957. október 25-én.

Twittere @desstyles
Instagramja nincs.



Anne Twist



Anyja lánykori neve Anne Selley. Született 1967. október 21.

Anne 2013. június 1-én, ment férjhez Robin Twisthez.

Instagram @aconed
Twitter @AnneTwist






Gemma Styles




Harrynek egy nővére van Gemma.

Gemma Anne Styles. 1990. december 3-án született.

Instagram @namelessgem
Twitter @AnneStyles






Robin és Anne Twist






Anne férje Robin Twist. június 27-én született.
Robinnak elvileg egy fia van Mike, de ez a Mike nem az a Mike aki Anne testvére.

Instagram és twittere @robintwist







Mike és Dee Selley
Annenek elvileg két testvére van, ebből csak az egyiket ismerjük Mikeot.

Mike Selley. 1965. április 17-én született. 1991. február 16-án házasodtak össze.

Instagram @mikey_selley
Twitter @Mikey_Selley

Felesége Dee Selley. Augusztus 2-án született.

Instagram @dee_selley
Twitter @Dee_Selley

Nekik 3 gyerekük van.

Matty Selley





Első szülött fiuk Matty Selley. 1992. március 28-án.

Instagram és twitter @matty_selley









Ben Selley




Második fiuk Ben Selley. 1994. május 9-én született. 
Az angol Concept együttes egyik tagja. És az angol x-faktorban is szerencsét próbáltak, úgy ahogy anno Harry is, csak ők már csapatban jelentkeztek.

Instagram @concept_ben
Twitter @Concept_Ben





Ella Selley





És végül, de nem utolsó sorban az egy szem lányuk Ella Selley. 1996. november 15-én.

Instagram @ellaselley
Twitter @Ella1D
Tumblr @ellaselley96







Ryan Murray és Ella



Ella barátja Ryan Murray. Életkora eddig ismeretlen. Neki van 2 testvére, akiről tudunk Liam Murray és Chloé Murray. De lehet több is van neki, ezt még nem sikerült kiderítenem, de nem olyan lényeges.

Instagram @ryaanmurray
Twitter @ RyaanMurray_






Larissa Selley



Anne másik állítólagos testvérének egy ismert rokona van. Larissa Chiara Selley. Ő szeptember 22-én született és Ausztráliában él a családjával. 
Hallottam, hogy volt aki németnek mondta, de az instagramjáról kiderül, hogy Ausztrál.

Instagram @larissachiaraselley
Twitter @LarissaSelley






Ben Selley és Gemma


Harry nagyszülei.

Brian Selley, ő Anne édesapja. 1935 Július 1-én született. Életkora jelenleg nem ismert.

Az ő felesége, Beryl, akiről nem tudni, hogy él-e még, de hallottam olyant, hogy már egy jó ideje sajnos nem. Neki csak a nevét ismerjük.

Des szüleinek is csak a nevét tudjuk. Mary és Keith Styles.




Anne jelenlegi férjének, Robinnak van egy fia és elvileg egy testvére.

Mikey Twist

A testvérének csak a nevét találtam meg. Képet róla, csak pár esküvői képen látunk, amikről én nem tudom, hogy melyik a sok közül. Sorry

Bocsi a kép miatt. Robin fia, Mike Twist. Életkora és születési ideje ismeretlen eddig.

Twitter @mike_r_twist instagramja nincs.