2015. március 16., hétfő

3. fejezet, Liam Payne

Liam Payne




Születési neve Liam James Payne. 1993. Augusztus 29-én született, Wolverhamptonban.

Instagram @fakeliampayne

Twitter @Real_Liam_Payne





Geoff és Karen Payne




Apja neve Geoffrey (Geoff) R. Payne. Született november 29.

Neki se instagramja, se twittere nincs.

Anyja neve Karen J. Harris. Született 1960-ban. A napot és hónapot még nem találtam.

Ő sincs fent semmilyen közösségi oldalon.




Nicola Payne




Liamnek két nővére van. Nicola és Ruth.

Nicola Payne. Született 1988. Május 27-én.

Instagram @np2788
Twitter @NicolaPAyne2788





Nicola és a vőlegénye Nick Farnell




Vőlegénye Nick Farnell. Ő Július 22-én született. az év kérdés.

Instagram @farnell182
Twitter ugyan az, mint az instagram






Ruth Payne és Loki





Ruth Payne. 1990. november 9-én született.

Instagram @roo0990
Twitter @RuthPayne0990







Thomas Gibbins és Ruth Payne





Állítólag őt is eljegyezték, tehát a vőlegénye neve Thomas Gibbins. Született 1991. április 16-án.

Instagram @gibbo1604
Twitter @gibbo1991







Geoff szülei Kenneth E. Payne és June L. Duncan. Róluk ennyi az összes információm.
Karen szüleiről sincs több. Ők Douglas Harris és Myra Taylor.

Liamnek van egy kutyája Loki, akinek Liam 2012 október 31-én tartja a „szülinapját”. (kutya szülinap :P) Fentebb már tettem ki róla képet.

Danielle Peazer




Liam ex barátnője Danielle Peazer. Született 1988. június 10-én. Van egy testvére Sarah Peazer.

Instagram @dcp1006
Twitter @DaniellePeazer







Sophia Smith






Liam jelenlegi barátnője Sophia Smith. 1994. február 09-én született.

Instagram @sophiaxsmith
Twitter NINCS (Nicola is megerősítette, hogy nincs twittere)!!!





Zoe és Sophia Smith




Jelen információk szerint, Sophiának csak egy nővére van Zoe Hayley Smith. És 1992-ben született.

Instagram @zoehayley92






Sophia családjáról nem sokat tudni, csak egy karácsonyi családi fotó van róluk. A kép tavalyi mikor Liam is ott volt velük. A képek nem valami jó minőségűek. Sophia anyja és apja mellett Liam, Sophia, három még ismeretlen rokon és Zoe látható.


Sophia családja 2013 karácsonyán
Sophia és Liam kapcsolatáról és a többiek kapcsolatairól többet megtudhatsz a linkre kattintva trueandfakerelationshipshu.blogspot.hu

További személyek:
Andy Samuels



Liam legjobb barátja Andy Samuels. 1992. január 31-én született.

Instagram @andy_samuels
Twitter @AndySamuels